به گزارش "ورزش سه"، رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی تیم تراکتور پس از شکست این تیم مقابل شمس آذر قزوین در خصوص این دیدار گفت: بازی خوب بود.‌ تیم ما هجومی بازی می‌کرد اما متاسفانه فکر می‌کنم بچه‌ها در نیمه اول شمس آذر را دست کم گرفته بودند. به بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید می‌گویم. بالاخره فوتبال است و ممکن است هر‌ اتفاقی رخ بدهد.

وی افزود: از حمایت هواداران بسیار متشکرم و واقعا در این هوای سرد فقط عشق و علاقه می‌توانست آنها را به استادیوم بکشاند و متاسفم که شرمنده آنها شدیم اما طرفداران مطمئن باشند که بازیکنان تمام تلاششان را خواهند کرد تا دوباره هواداران را خوشحال کنند.

او درباره عملکرد داور عنوان کرد: من اصلا دوست ندارم درباره همکاران سابق خودم صحبت کنم اما چون در باشگاه تراکتور مسئولیت دارم، داوری را هم تجزیه و تحلیل می‌کنم. اول به داوران خسته نباشید می‌گویم اما فکر می‌کنم در یکی دو صحنه اشتباه داشتند. هرچند باید این را بگویم که فدراسیون باید به امکانات داوران رسیدگی کند تا آنها تحت فشار نباشند.

کرمانشاهی که سالها در سطح اول فوتبال ایران داور بوده، ادامه داد: عملکرد کمک داورها خوب بود و داور هم در صحنه‌ها خوب قضاوت کرد اما می‌توانست بازیکن تیم شمس آذر را اخراج کند، چون صحنه‌ای که ایجاد شد همه فاکتورهای موقعیت آشکار گل را داشت. متاسفانه به نظر من داور در آن صحنه دچار اشتباه شد‌.

مدیر اجرایی تراکتور در پایان گفت: به هر حال این بازی تمام شد و ما ریکاوری خواهیم کرد تا آماده بازی بعدی شویم و امیدوارم بازیکنان در بازی با ذوب آهن هواداران را خوشحال کنند.