به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ در این فصل نتوانسته انتظارات هواداران خود را برآورده کند. اگرچه آنها فقط یک برد تا فتح بوندسلیگا فاصله دارند اما قطعاً این قهرمانی باواریایی‌ها را راضی نخواهد کرد. بایرن در همان ابتدای جام حذفی از دور رقابت‌ها کنار رفت و اخیراً با شکست در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر رئال از لیگ قهرمانان اروپا نیز حذف شد.

با وجود این ناکامی ها که در این فصل برای بایرن‌مونیخ رقم خورد به نظر نمی رسد که باز هم این باشگاه برنامه ویژه ای برای جذب بازیکنان بزرگ در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو داشته باشد و احتمالاً بیشتر انرژی‌اش را روی حفظ ستاره های فعلی خود قرار خواهد داد.

اکنون به نظر می رسد که اولویت اصلی بایرن مونیخ تمدید قرارداد با سه ستاره کلیدی و با تجربه خود یعنی مانوئل نویر، توماس مولر و البته رابرت لواندوفسکی است. از مدت ها قبل گفته شد که در دو مورد اول بایرن کار پیچیده ای برای تمدید نخواهد داشت و نویر و مولر نهایتاً در آلیانز ماندگار می‌شوند.

در همین راستا اسکای اسپورتس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که کارهای تمدید قرارداد مانوئل نویر و توماس مولر تا سال 2025 نهایی شده و باشگاه بایرن مونیخ به زودی رسماً آن را اعلام خواهد کرد. همچنین بعد از این اتفاق بایرن تمام تمرکز خود را روی تمدید با رابرت لواندوفسکی قرار خواهد داد.