به گزارش “ورزش سه”، در سال‌های گذشته، همواره یک انتقاد به رسانه‌های مختلف ازجمله رسانه‌های رسمی فدراسیون فوتبال وارد بوده است. عدم پوشش اخبار فوتبال زنان، از مهم‌ترین نقاط ضعف سایت و اینستاگرام فدراسیون فوتبال بود اما حالا در آستانه مسابقات تیم ملی زنان در مرحله دوم انتخابی المپیک، شاهد تغییرات چشم‌گیری هستیم.

با باز کردن صفحه رسمی اینستاگرام فدراسیون فوتبال، می‌بینیم که از ۱۵ پست آخر این صفحه، ۱۱ پست مربوط به تیم ملی زنان بوده است. هرچند که اعزام دختران ملی‌پوش کشورمان به استرالیا و حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک در این موضوع تاثیر بسزایی داشته است اما در گذشته شاهد چنین رویکردی از سمت فدراسیون نبودیم.

1943012

در طول هشت اردویی که از اردیبهشت ماه برای تیم ملی زنان برگزار شد؛ همواره تمرینات با گزارش تصویری روزانه همراه بود و همین موضوع باعث انگیزه مضاعف بازیکنان تیم ملی زنان میشد. ضمن اینکه روز گذشته و امروز، آلبومی از فتوشوت‌های بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی منتشر شد که با انتشار آن‌ها در اینستاگرام فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی با ذوق خاصی آن‌ها را در صفحات شخصی خود بازنشر می‌دادند.

در نهایت؛ همانطور که پیش از این نسبت به عدم پوشش خوب اخبار تیم ملی زنان انتقاد وارد بود؛ امروز هم باید این حرکت رو به جلو را تحسین کرد.