به گزارش ورزش سه، در تعطیلات لیگ‌برتر این روزها ‏تمرينات منظم فجرسپاسی پس از رویارویی با آلومينيوم اراك زير نظر سرآسيايی و دستیارانش ادامه دارد. فجری‌ها عصر امروز جهت هماهنگي بيشتر و با برنامه كادر فنی جهت انجام اردوی سه روزه خود راهی سيرجان شدند و پس از يك بازی تدارکاتی در روز ٣١فرودين ماه مقابل گل گهر سيرجان به شیراز بازخواهد گشت.

اما عمادی مدیر رسانه‌ای فجرسپاسی خبر از انجام دیدار تدارکاتی این تیم مقابل استقلال تهران داد و گفت: بعد از انجام بازي دوستانه مقابل گل گهر سيرجان ‌به شيراز باز خواهيم گشت و تمرينات را در شيراز ادامه خواهيم داد اما با هماهنگی‌های صورت گرفته در تاريخ چهارم ارديبهشت ماه جهت انجام يك بازی دوستانه عازم  تهران خواهيم شد و پنجم ارديبهشت مقابل استقلال تهران، صدرنشين ليگ‌برتر قرار خواهيم گرفت.

به گفته عمادی فجرسپاسی بعد از انجام بازی دوستانه به شيراز باز خواهد گشت و با انجام تمرينات، خود را مهيای انجام مسابقه هفته بيست و پنجم مسابقات ليگ برتر فوتبال ايران مقابل تيم مس رفسنجان در خارج از خانه خواهد كرد. 
وی ابراز امیدواری کرد با پيگيری‌های مكرر باشگاه و سرمربی تيم، فجرسپاسی بتواند در ادامه مسابقات و در بازي‌هاي خانگی در شهر شيراز ميزبان حریفان خود باشد.