به گزارش “ورزش سه”، لینگارد، ستاره سال‌های قبل منچستریونایتد، بعد از جدایی از باشگاه آخرش، ناتینگهام فارست، در حال حاضر بدون تیم به سر می‌برد. او در پنج مقطع مجزا در یونایتد حضور داشت و در دوران اوجش در سال‌های ۲۰۱۵-۲۰۲۱ موفق شد در ۲۰۹ بازی ۳۳ گل برای این تیم به ثمر برساند.

این بازیکن بعد از سال ۲۰۲۱ ، دچار روند نزولی عجیبی شد و ابتدا یک نیم فصل به صورت قرضی به وستهم پیوست و دوباره برای یک نیم فصل به یونایتد بازگشت و به دلیل عملکرد ضعیف قراردادش تمدید نشد تا در یک انتقال آزاد به ناتینگهام فارست بپیوندد. او در این تیم هم در ترکیب ثابت قرار نمی‌گرفت و در بیست بازی تنها ۲ گل به ثمر رساند.

1943267

بعد از جدایی از ناتینگهام و عدم پیوستن او به تیم جدیدی، گمانه‌زنی‌هایی از احتمال پیوستن او به لیگ عربستان وجود داشت. حتی برخی خبرگزاری‌ها از علاقه تیم الاتفاق برای به خدمت گرفتن او در ژانویه سال آینده خبر دادند.

امروز اما بن جاکوبز، خبرنگار انگلیسی، خبر داده است که تقاضاهای مالی این بازیکن به قدری برای تیم الاتفاق زیاد و نامعقول بودند که این مذاکره به بن‌بست خورده و احتمال پیوستن این بازیکن به این تیم در لیگ عربستان کاهش یافته است.