به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لالیگا روبروی اتلتیک بیلبائو قرار گرفت و با نتیجه ۰-۱ برابر این تیم به پیروزی رسید.

تک ‌گل بارسا در این بازی را گیو در حالی به ثمر رساند که در دقیقه ۷۹ به جای فرمین لوپز وارد زمین شد و تنها ۲۳ ثانیه از اولین حضورش در میدان با پیراهن بارسا گذشته بود که توانست دروازه حریف را باز کند و نامش را در تاریخ این باشگاه به ثبت برساند.

این گل اهمیت بسیار زیادی در آستانه دیدار برابر رئال مادرید که قرار است هفته آینده برگزار شود برای بارسلونا داشت و باعث شد این تیم به فاصله یک امتیازی رقیب قدیمی در صدر جدول لالیگا برسد.

1943515

گیو که از این اتفاق بسیار هیجان‌زده به نظر می‌رسید، پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:" باورم نمی‌شود چنین اتفاقی افتاده است. نفسم بالا نمی‌آید! در حال لذت بردن از این لحظات هستم. تمام طول عمرم تلاش کردم تا این فرصت را به دست آورم و همه چیز برای من به بهترین شکل ممکن پیش رفت."

اوپتا اعلام کرده است که این پدیده جدید بارسا به جوان‌ترین بازیکن در قرن ۲۱ تبدیل شده که موفق شده در اولین دیدارش برای این تیم تنها با ۱۷ سال و ۲۹۱ روز گلزنی کند و حالا نامش وارد کتاب رکوردهای تاریخ این باشگاه شده است.