به گزارش "ورزش سه" به رخ کشیدن وارد کردن یک خودروی صد میلیارد تومانی به خاطر حضور در جام جهانی که در یک برنامه تلویزیونی از سوی محمدحسین کنعانی‌زادگان مطرح شد او را آماج حملات تند برخی ورزشکاران رشته‌های دیگر کرد.

با این وجود بعد از چند روز حمله و فضای ملتهب ایجاد شده پیرامون این صحبت‌ها، مدافع ملی پوش پرسپولیس با انتشار یک استوری اینستاگرامی از همه آنهایی که با حرف هایش ناراحت‌شان کرده عذرخواهی کرد.

آنچه از این استوری برمی‌آید اینکه کنعانی موضعی بسیار هوشمندانه و سیاستمدارانه در قبال این انتقادها گرفته است و ظاهرا هم در نوشتن این متن ساده اما روان، دوستان و مشاورانش کمکش کرده‌اند هم در موضع‌گیری علیه انتقادها و حملات اخیر به او خط داده‌اند.

هرچند کنعانی برخلاف برخی لحظات هیجانی مسابقه، فوتبالیست خشن و تندی نیست و به عنوان بازیکنی پرخاشگر شناخته نمی‌شود اما اگر او به این انتقادها و حملات اخیر واکنش تندی نشان می داد یا حمله را با حمله جواب می داد اوضاع برای خودش و  اهالی فوتبال بخصوص بازیکنان تیم ملی فوتبال بدتر هم می‌شد.

مطمئنا در دو سه روز اخیر برخی بازیکنان تیم ملی که همه آنها مثل کنعانی‌زادگان امتیاز حواله خودروی لوکس را دریافت کرده‌اند با او صحبت کرده و به اتخاذ چنین موضعی ترغیبش کرده‌اند.

کنعانی هم سعی کرده در متن استوری خود تاکید کند حرف‌هایی که درباره قیمت ماشین زده شوخی بوده و اصلا جدی نیست ضمن اینکه از سایر ورزشکاران انتظار داشته منصفانه‌تر به او حمله کنند؛ چرا که آنها نیز مصائب و چالش‌های ورزش حرفه‌ای را می‌شناسند.

به هر حال با موضع‌گیری جالب کنعانی‌زادگان و عذرخواهی چند باره‌اش در این استوری،به نظر می‌رسد پرونده انتقادها از او بسته شده و با وجود اینکه انتقادهای ورزشکاران رشته‌های دیگر بخصوص کشتی‌گیران حتی بعد از این استوری ادامه یافته اما این مدافع توانسته در آستانه بازی حساس آسیایی تیمش این داستان را برای خود تمام کند.