به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ این هفته در بوندسلیگا به مصاف ماینتس رفت و هری کین موفق شد در جریان پیروزی 1-3 تیمش در این دیدار بار دیگر گلزنی کند.

این ستاره آلمانی از زمان انتقالش به بایرن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تا به حال به یکی از بهترین بازیکنان این تیم تبدیل شده و نمایشی خیره کننده را در ترکیب تیم توماس توخل ارائه کرده تا نشان دهد که ارزش هزینه هنگفتی که برای خریدش پرداخت شد را داشته است. 

1942991

این بازیکن به خوبی توانسته ضعف خط هجومی این تیم را که توخل بارها روی آن تاکید کرده بود برطرف کند و به یکی از مهره‌های کلیدی بایرن در موفقیت‌هایش در این فصل تبدیل شود. 

با این حال، به نظر می‌رسد که او هنوز هم از شرایط به صورت کامل راضی نیست و امیدوار است که بتواند در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش عملکرد بهتری را در دیدارهای پیش رو داشته باشد.

کین پس از بازی برابر ماینتس به اسپورت وان گفت: «من از تجربه‌ای که در این تیم و تمامی این باشگاه به دست آورده‌ام نهایت لذت را می‌برم. ما آغاز بسیار خوبی در این فصل داشتیم اما این تیم هنوز برای پیشرفت خیلی جا دارد. ما هنوز باید بهتر شویم. امیدوارم که بتوانیم بیشتر پیشرفت کنیم.»