به گزارش "ورزش سه"، این هافبک تهاجمی با استعداد باشگاه بایرن مونیخ از سال 2020 تاکنون در این تیم حضور داشته است و در 134 بازی موفق به زدن 32 گل برای این تیم شده است. او فصل خوبی را هم با بایرن شروع کرده است و در پنج بازی برای این تیم دو پاس گل داده است و نمره میانگین 7.13 را در سایت گل کسب کرده است که عملکرد خوبی محسوب می‌شود. باشگاه بایرن در حال حاضر مذاکره فعالی برای تمدید قرارداد او در دستور کار ندارد.

1943847

 این بازیکن 20 ساله تا 2026 با بایرن قرارداد دارد و عجله ای هم برای تمدید قرارداد ندارد و می‌خواهد با سرعت خودش در باشگاه رشد کند و ببیند اهدافش که بردن توپ طلا و قهرمانی در چپمیونزلیگ هستند، تا چه اندازه ای در بایرن شدنی هستند.

بولت پرسپولیسماه قبل یک ملاقات بین مدیر برنامه های موسیالا و کریستوف فروند، مدیر ورزشی بایرن انجام شد. بایرن به او اعلام کرده است که هر کاری برای ماندن او در تیم انجام می‌دهد و موسیالا هم فعلا حرفی از رفتن یا تمدید قرارداد نزده است. به نقل از اسکای اسپورت او دوست دارد شانس هایش را برای پیوستن به رئال و سیتی حفظ کند. این منبع می‌گوید یورگن کلوپ هم تمایل دارد که این بازیکن را به لیورپول ببرد اما انتقال به این باشگاه برای این بازیکن گزینه‌ای جدی نیست.