به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی یک جلسه تمرینی را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد که اهالی رسانه فرصت حضور در 15 دقیقه ابتدایی تمرین را داشتند و نمایش شاگردان یحیی گل‌‍محمدی را پوشش دادند.

نکته جالب حضور یحیی گل‌محمدی در تمامی بخش‌های تمرین بود تا او باوجود گلایه نسبت به شرایط باشگاه، با آغوش باز بازیکنانش را بپذیرد و آنها را هدایت کند. او البته در روزهای گذشته در تمرین پرسپولیس نیز حاضر بود اما رسانه رسمی پرسپولیس هیچ تصویری از سرمربی سرخپوشان منتشر نکرد که البته این موضوع با درخواست یحیی بوده است.

1943870

با این حال این بار و باتوجه به حضور عکاسان سایر رسانه‌ها، باشگاه پرسپولیس نیز این طلسم را شکست و دو تصویر از سرمربی سرخپوشان منتشر کرد که در این تصاویر نیز او یک بار کنار افشین پیروانی دیده می‌شود و در فریم بعدی همراه شاگردانش کار را پیش می‌برد.

او که نامه فسخ خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده، فعلا این فسخ را به صورت حقوقی انجام نداده و مدیران باشگاه فرصت دارند تا در مذاکره با او، قراردادش را برای فصول آینده نیز تمدید کنند.

یحیی امروز در بخشی از تمرین، همراه با بازیکنان تمرین راندو را هم انجام داد و حالا در تدارک انتخاب نفرات دیدار با استقلال تاجیکستان و کسب ششمین امتیاز است.