به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در روزهای اخیر با معضل مصدومیت بازیکنانش دست به گریبان بوده و چند نفر از ستاره‌هایش را در اختیار نداشته است. 

فشار بازی‌ها و همچنین تقویم فشرده دیدارهای باشگاهی به همراه وقفه بازی‌های ملی باعث شده که مصدومیت بازیکنان در این فصل بیشتر از هر زمان دیگری رخ دهد و مورد توجه قرار بگیرد و همین شرایط را برای مربیان دشوار کرده است. 

هرچند بایرن از بازیکنان بسیاری برخوردار است و فهرست قدرتمند این تیم به توماس توخل این امکان را داده که بتواند جای خالی بازیکنان مصدومش را پر کند اما حالا گفته می‌شود که کار او برای بازی حساس برابر دورتموند ساده‌تر خواهد شد. 

1938082

اسپورت وان خبر داده که دایو اوپامکانو، سرژ گنابری، رافائل گوئریرو و لئون گورتسکا همگی با پیش‌بینی کادر پزشکی بایرن مونیخ این فرصت را خواهند داشت که تا روز برگزاری بازی جذاب و تماشایی برابر دورتموند در اختیار کادر فنی این تیم قرار بگیرند. 

این بازی قرار است در تاریخ چهار نوامبر برگزار شود و پیش‌بینی می‌شود که این بازیکنان تا آن زمان روند درمان را به صورت کامل طی کرده باشند و بتوانند به راحتی در ترکیب بایرن و در اختیار توخل برای انتخاب یازده نفر اصلی تیمش در این بازی قرار بگیرند.