به گزارش "ورزش سه"، با امتیازاتی که تیم شهرداری بندرعباس در هفته های اخیر از دست داده برتری امتیازی این تیم نسبت به تیم دوم از بین رفته است. شاگردان امیر خلیفه اصل در هفته بیستم در خانه تیم شهید اورکی اسلامشهر به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند و 38 امتیازی شدند. این نتیجه بهترین فرصت برای تیم چوکا تالش بود که با عبور از سد تیم ایرانجوان بوشهر با صدرنشین هم امتیاز شود که این اتفاق رخ داد و در حال حاضر تیم چوکا تالش به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گرفته است. چوکا توسط حسن اشجاری هدایت می شود که پیش تر تیم شهرداری آستارا را از لیگ 2 به لیگ یک رهنمون کرده بود. او به تازگی هدایت این تیم را برعهده گرفته و هومن افاضلی هم مدیر فنی تیم شده است.

بازی های لیگ 2 در دو گروه 14 تیمی دنبال می شود که در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند.

در گروه الف تیم نیروی زمینی تهران هم مدعی قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ یک است. این تیم در هفته بیستم شب گذشته در مشهد تیم پیام توس خراسان را با نتیجه دو بر یک شکست داد و با 36 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت. شهرداری ماهشهر هم با شکست تیم شهدای بابلسر با نتیجه دو بر صفر شمار امتیازات خود را به عدد 34 رساند تا در فاصله 6 هفته مانده به پایان بازی ها شانس صعود خودرا حفظ کند.

 

 

نتایج بازی های انجام شده به همراه جدول بازی ها را مرور می کنید:

شهید اورکی اسلامشهر یک – شهرداری بندرعباس یک 
سپیدرود رشت یک – مناطق نفت خیز جنوب یک 
پیام توس خراسان یک – نیروی زمینی تهران 2 
ایرانجوان بوشهر صفر – چوکا تالش 2 
شهدای رزکان کرج یک – آبی پوشان امید کوشا تهران صفر 
شهرداری ماهشهر 2 – شهدای بابلسر صفر 
بعثت کرمانشاه یک – شهرداری بم یک