به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که ایران تا پایان روز دوم بازی های پاراآسیایی با یک نتیجه درخشان و کسب ۱۶ طلا، ۱۹ نقره و ۱۲ برنز و قرار گرفتن در رتبه دوم جدول مدال ها قرار دارد، امروز هم از اولین ساعات بامداد به وقت ایران، ورزشکاران پارالمپیکی در رشته های مختلف به مصاف رقبایشان رفته اند. 

در حالی که کاروان ایران در دو روز نخست بالاتر از ژاپن قرار گرفته، ورزشکاران کشورمان در روز سوم هم سعی می کنند فاصله خود را با سایر مدعیان حفظ کرده و برای کسب خوشرنگ ترین مدال تلاش کنند.

در‌ ادامه با اخبار لحظه به لحظه از روز سوم بازی های پاراآسیایی همراه ما باشید:


* دوومیدانی

۵:۴۹: در فینال مسابقات پرتاب وزنه F۳۲  پرستو حبیبی به رقابت با حریفانش پرداخت. در پایان مرحله فینال این مسابقات پرتابی به طول ۵.۴۹ به عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره دست پیدا کرد. در این بخش ورزشکار اماراتی با ۵.۹۴ عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کرد.

1944624

۶:۲۹: رقابت فینال ماده ۲۰۰ متر مردان در کلاس T۳۵ برگزار شد و علیرضا زارع در این رقابت با ثبت زمان ۲۵.۵۱ زودتر از دیگر رقبا از خط پایان عبور کرد و مدال طلای این رشته در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی را به گردن آویخت. ورزشکارانی از عراق و هند دوم و سوم شدند.

۶:۵۱: در فینال مسابقات پرش طول کلاس T۱۳ مهدی مرادی به رقابت به حریفانش پرداخت که در پایان این رقابت مرادی با ثبت رکورد ۶.۲۲ عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره این دوره از بازیها را از آن خود کرد.


* تیروکمان

۵:۵۸: در دیدار فینال ریکرو بانوان پارا تیراندازی با کمان تیم ایران با ترکیب زهرا نعمتی و سمیه رحیمی در یک رقابت مهیج و نزدیک در تیر طلایی با نتیجه ۵ بر۴  مقابل میزبان این دوره از رقابت ها مغلوب شد و به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت.