به گزارش "ورزش سه"، اوسیمن در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر راهی اردوی تیم ملی نیجریه شد و در دیدار دوستانه این تیم برابر عربستان و در دقیقه 59 به دلیل احساس درد در پای راستش زمین بازی را ترک کرد. 

در ابتدا به نظر می‌رسید که این مصدومیت چندان جدی نیست و او خیلی زود برای طی کردن روند درمان تحت نظر کادر پزشکی باشگاه ناپولی به ایتالیا برگشت اما نتوانست در دو بازی برابر هلاس ورونا و یونیون برلین به میدان برود تا مشخص شود که این مصدومیت جدی است. 

حالا منابع نزدیک به ناپولی خبر داده‌اند که مصدومیت این بازیکن از ناحیه همسترینگ پای راست است و او حداقل تا یک ماه آینده قادر به بازگشت به ترکیب اصلی ناپولی نخواهد بود. 

1942218

این خبر بسیار بدی برای این تیم است که این فصل نتوانست در حد و اندازه مدافع عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا ظاهر شود اما اوسیمن همچنان عملکرد خوبی داشت و در هشت بازی اول شش گل به ثمر رسانده بود. 

این ستاره نیجریه‌ای حالا باید روند درمانش را طی کند و انتظار می‌رود که پس از انجام آزمایش در وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر بتواند بار دیگر به ترکیب ناپولی برگردد و این تیم را در مسابقات سری آ و لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.