به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد رابطه اوسیمن و ناپولی بعد از ویدیوی جنجالی‌ای که اکانت رسمی باشگاه در تیک‌تاک ‏علیه او منتشر کرده بود آنچنان تخریب شده که بعید است به شرایط قبل از انتشار آن ویدیو برگردد. در ‏این ویدیو اوسیمن به دلیل از دست دادن یک پنالتی مسخره شده بود. تنش تا جایی بالا گرفت که ‏مدیر برنامه‌های مهاجم نیجریه‌ای باشگاه را به شکایت تهدید کرد و اوسیمن شخصا همه پست‌هایی که ‏به باشگاه ناپولی مربوط می‌شد را از اینستاگرام خود حذف کرد.

1942216

هفته گذشته آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، در یک مصاحبه گفت که باشگاه خواهان تمدید با اوسیمن است ولی بازیکن تمایلی ندارد. کمی بعد باشگاه بیانیه داد که حرف‌های رئیس تحریف شده و مذاکرات خوبی با اوسیمن صورت گرفته است.

کار به اینجا هم ختم نشد و دیشب جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، در جریان بازی ناپولی و یونیون برلین از قول اطرافیان اوسیمن ادعا کرد که هیج پیشنهاد تمدید قراردادی از سوی باشگاه ارائه نشده و ادعای ناپولی کذب محض است.

1944758

دی مارتزیو در مورد اینکه آیا هنوز امیدی برای دستیابی به توافق وجود دارد یا خیر و اینکه مذاکرات در آینده چگونه پیش خواهد رفت ابراز تردید کرد.