به گزارش "ورزش سه" در ادامه‌ی سیر صعودی تیم فوتبال الدحیل با هرنان کرسپو سرمربی نامدار آرژانتینی‌اش آن‌ها شب گذشته موفق شدند با نتیجه‌ی 3-0 از سد پاختاکور بگذرند تا با 9 امتیاز و کسب سومین برد متوالی صدرنشین گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا شوند.

کرسپو بعد از پایان مسابقه در کنفرانس خبری حاضر شد و درباره‌ی تیمش گفت: از نتیجه و عملکرد بازیکنان مقابل پاختاکور بسیار خوشحالم. آن‌ها بسیاری از اشتباهاتی را که در بازی‌های قبل داشتیم، اصلاح کردند. عملکرد همه بازیکنان بسیار خوب بود و تیم بازی فوق العاده‌ای انجام داد و من به آن‌ها افتخار می کنم.

وی افزود: نتیجه ای که امروز گرفتیم خوب است به خصوص اینکه گلی دریافت نکردیم؛ بازیکنان ما در روزهای گذشته تمرینات خوبی داشتند و با توجه به این‌که رقبای قدرتمندی را هم در پیش‌روی خود داشتیم، توانستیم نتیجه مورد نظر را به دست آوریم. ما در گروه خود به دنبال صعود هستیم و نتیجه‌ی امشب ما را به سمت صعود سوق می‌دهد.

کرسپو با تمجید دوباره از عملکرد شاگردانش گفت: مدبو بازی خوبی انجام داد اما نه تنها او بلکه کل تیم موفق شد در فرم لازم ظاهر شود؛ عاصم بازیکن بسیار خوب تیم ماست که به دلیل دو اخطاره شدن او را برای بازی بعدی از دست دادیم اما مطمئنا یک بازیکن جایگزین پیدا خواهیم کرد که غیبت او را جبران کند.