به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته موسیالا بازی درخشانی در برابر گالاتاسرای در ترکیه انجام داد و موفق شد یک گل در نیمه دوم برای بایرن به ثمر برساند. این بازیکن 20 ساله آلمانی، در 135 بازی برای بایرن 35 گل به ثمر رسانده است که با در نظر گرفتن سن، آماری کم‌نظیر محسوب می‌شود. مدتی پیش هم خبرگزاری بیلد اعلام کرد که این ستاره جوان با وجود علاقه به پیشرفت در بایرن، به دلیل احتمال پیوستن به سیتی یا رئال، ممکن است قراردادش را با بایرن، که تا 2026 اعتبار دارد، تمدید نکند.

به نقل از میل اسپورت، گواردیولا مدتی است که وضعیت پیشرفت این بازیکن را زیر نظر دارد و بعد از بازی درخشان دیشب، تمایل خود برای کار با این بازیکن را اعلام کرده است. در حالی که هنوز هم بایرن به شدت به دنبال بستن قرارداد بلندمدت با اوست، این مهاجم در حال حاضر در حال ارزیابی گزینه‌های خود قبل از تصمیم برای تمدید است. گفته می‌شود که لیورپول و یورگن کلوپ نیز به این بازیکن جوان علاقه‌مند هستند.

1944944

در حالی که موسیالا در تیم آلمانی به یک بازیکن ثابت تبدیل شده است، جذابیت لیگ برتر می‌تواند برای او وسوسه انگیز باشد. دستمزد نزدیک به 7 میلیون پوندی او در بایرن مطمئناً می‌تواند در باشگاهی مانند سیتی یا لیورپول افزایش زیادی پیدا کند، اما بایرنی ‌ها همچنان نسبت به حفظ او تلاش خواهند کرد.