به گزارش "ورزش سه"، ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی‌، فصل گذشته با 25 گل به عنوان بهترین گلزن فصل سری A انتخاب شد.

شایعات زیادی درباره آینده او مطرح شد اما تصمیم گرفت به جای پیشنهادات متفاوت، در ناپل بماند. او این فصل پس از انتشار ویدیوی نژادپرستانه صفحات مجازی باشگاه مورد توجه قرار گرفت اما پس از عذرخواهی مدیران در نهایت این چالش را هم پشت سر  گذاشت.

اوسیمن با تی‌وی پلی مصاحبه‌ای انجام داده که طی آن به سوالات گوناگون پاسخ می‌دهد. او در ابتدا درمورد اینکه ترجیح می‌دهد توپ طلا به ارلینگ هالند برسد یا لیونل مسی، گفت:"هالند و مسی هر دو لایق توپ طلا هستند، هر دو فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتند، اما من نمی‌خواهم ترجیح بدهم.

به توپ طلا فکر می‌کنی؟

اگر به آن دست پیدا کنم فوق العاده خواهد بود، اینکه در حال حاضر بازیکنی در این سطح باشم، یک رویا است. اگر به آن دست پیدا کنم بی نظیر است اما در حال حاضر به آن فکر نمی‌کنم.

حضور در ناپولی‌؟

من در ناپل احساس راحتی می‌کنم: گلزنی همیشه هیجان‌انگیز است، علاوه بر این، دوباره آن را در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا انجام می‌دهم.

1944965

لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو؟

من طرفدار هر دو هستم، این دو بازیکن در 20 سال گذشته کارهای باورنکردنی انجام داده‌اند. وقتی مقابل مسی بازی کردم درخواست عکس کردم و بعد از بازی مقابل یوونتوس با رونالدو عکس گرفتم. من عکسی ندارم. من هر دو را انتخاب می‌کنم.

انتقال بازیکنان بزرگ به عربستان؟

این در حال افزایش است، تابستان گذشته استعدادهای زیادی را جذب کردند و بازیکنان زیادی به آنجا رفتند.

عربستان یا لیگ حرفه‌ای آمریکا؟

تحت شرایطی مشابه، آمریکا را انتخاب می‌کنم.

تا چه زمانی باید ماسک بزنی؟

برای مدت طولانی، در حال حاضر این ماسک بخشی از من است. اکنون به خاطر این واقعیت که ماسک می‌زنم نیز شناخته شده‌ام.