به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یانگ بویز رفت و این تیم را با نتیجه 1-3 شکست داد. 

دو گل سیتی در این بازی توسط هالند به ثمر رسید تا او بار دیگر به روند گلزنی‌هایش برگردد و نشان دهد که همچنان ستاره بی‌چون و چرای این تیم است. او همچنین رکورد کیلیان امباپه را شکست و به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شد که به 37 گل زده در لیگ قهرمانان رسیده است. 

او در چند هفته اخیر موفق به بازکردن دروازه حریفان نشده و همین باعث شده بود که انتقادات بسیاری از این بازیکن مطرح شود، اما حالا به نظر می‌رسد که بار دیگر شرایط بر وفق مراد او شده است. 

1945111

گواردیولا پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این ستاره نروژی اظهار داشت: «پس از فصل گذشته این باور در بین بسیاری از مردم به وجود آمد که هالند باید هر بازی هفت گل به ثمر برساند. چنین چیزی غیرممکن است. 

او گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند و اگر مردم می‌خواهند چون او نتوانسته 50 گل بزند شکست بخورد، پس این موضوع هیچ اهمیتی ندارد. او همیشه به موقع به داد ما رسیده است. گل دوم واقعا خوب بود و او شانس‌های بهتری هم داشت. مهم‌ترین اتفاق ایجاد این فرصت‌هاست.

شاید در زمان درست فصل او بتواند گل‌های بیشتری هم بزند و عملکردی بسیار بهتر از حال حاضر داشته باشد اما همین حالا هم خیلی گل زده و ما واقعا از او راضی هستیم. من بارها به او گفته‌ام که به خاطر تعداد گل‌ها قضاوتش نمی‌کنم، هرچند می‌دانم که خودش هم دوست دارد گل بزند. او اشتیاق زیادی برای پیشرفت دارد و من هیچ تردیدی در این باره ندارم.»