به گزارش "ورزش سه"، ویکتور اوسیمن، بهتری گلزن فصل گذشته سری A از دسته بازیکنانی است که زیاد اهل مصاحبه با خبرنگاران نیست، اما طی گفت‌وگوی جدیدی که داشته درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است.

او در بخشی از گفت‌وگوی خود درمورد مقایسه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو صحبت کرده بود و در بخش جدیدی از این گفت‌وگو درباره خویچا کواراتسخلیا، رافائل لیائو و همین‌طور لائوتارو مارتینز صحبت کرد.

مهاجم ناپولی، در جریان مصاحبه با "TV Play" در مورد کواراتسخلیا، هم‌تیمی خود، گفت: "من او را خیلی دوست دارم، ما در فوتبال نگرش مشابهی داریم، او استعداد بزرگی است و من او را دوست دارم. من او را "ماگو" (به معنی جادوگر) صدا می‌زنم. ما دوستی بسیار خوبی با هم داریم و برای من او یک مرد و بازیکن بزرگ است."

1945153

نظر اوسیمن در مورد بهترین دروازه‌‌بانی که با او روبرو شد، این است: "مایک مانیان، او بااستعداد است و واکنش‌های فوق العاده‌ای دارد، او باورنکردنی است. حتی زمانی که ما هم تیمی بودیم، گلزنی به او در تمرینات سخت بود و او با پاهایش بسیار خوب کار می‌کند."

او درباره مقایسه رافائل لیائو و لائوتارو مارتینز، مهاجمان میلان و اینتر گفت: "لیائو برای من پسری باورنکردنی است. او استعداد بسیار بزرگی دارد. تعداد کمی مثل او هستند. داشتن بازیکنانی در این سطح برای قهرمانی خوب است، زیرا آن‌ها به لیگ هیجان می‌دهند. به او احترام می‌گذارم چون وقتی به ناپل رسیدم پیامی از او دریافت کردم. من سبک او را خیلی دوست دارم. همین‌طور لائوتارو را خیلی دوست دارم، حالا او رهبر اینتر است. من او را بازیکنی می‌بینم که بار تیم را روی دوش خود می‌کشد."