به گزارش "ورزش سه"، خوان ایگناسیو مارتینز در نشست خبری پیش از بازی با شمس آذر قزوین، گفت: یکی از نکات مثبت، بازی خانگی ماست، با تمام هوادارانی که ۹۰ دقیقه به ما کمک می‌کنند و به ما هیجان می‌دهند. ما از دو برد به بازی با شمس آذر رسیدیم. در طول هفته با تمرینات و بازیکنان حرفه‌ای تلاش‌مان این است برد دیگری را به هواداران تقدیم کنیم.

او گفت: نکته مهم این است که حریف ما شمس آذر است که شجاع و تهاجمی بازی می‌کند. سرمربی خیلی خوبی دارد که تمرینات خیلی خوب با آنها انجام داده است که می‌توانید این نکات را در طول بازی می‌بینید. با تمام احترام به حریف، به نظرم چون در ورزشگاه خانگی هستیم، این نکته مثبتی برای ماست.

1945214

سرمربی اسپانیایی درخصوص اینکه آیا فولاد مشکلات فنی داشته یا خیر، می‌گوید: من خوش شانس بودم زمانی که به ایران آمدم، دو هفته به خاطر تعطیلی لیگ وقت داشتم با تیم تمرین کنم. زمانی که من آمدم بازیکن‌ها استرس زیادی داشتند و ما علاوه بر کار کردن روی تکنیک و تاکتیک تیم، روی احساسات و اعتمادبه‌نفس بازیکنان نیز کار کردیم. فولاد تیم بزرگی است و احتمالاً شانس نداشته است که در چهار بازی ابتدایی به برد برسد و ما باید کار می‌کردیم تا به برد برسیم.

او درباره علت تمجیدش از تیم شمس آذر توضیح داد: فردا مطمئناً می‌بینید که چرا من به صورت مثبت درباره شمس آذر صحبت کردم. تیمی است که با سه مهاجم بالا بازی می‌کند و در فوتبال مدرن امروز بسیار سخت است. با استراتژی‌ای که دارند بازی می‌کنند و ما هم احترام می‌گذاریم و من نمی‌توانم همه چیز را اینجا فاش کنم.

1945215

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا وی نگاهی به تیم‌های پایه فولاد دارد نیز گفت: در طول تمریناتی که تیم‌های پایه و آکادمی دارند از بازیکنانی که بتوانند توانایی خودشان را نشان دهند با توجه به ارتباطی که با مربیان پایه دارم، استفاده می‌کنیم. البته با در نظر گرفتن وضعیتی که من وارد تیم فولاد شدم و صفر امتیاز داشتیم بیشتر توجه ما روی بازیکنان باتجربه در لیگ برتر بود.