به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام در تابستان امسال با رقم 103 میلیون یورو از دورتموند به رئال پیوست، در حالی که از سیتی نیز پیشنهاد جدی داشت. 

نتیجه ماه‌ها رقابت رئال و سیتی برای جذب بلینگام در نهایت با برتری مادریدی‌ها همراه بود. مدتی پیش فاش شد که پپ سه ساعت تلاش کرده بود تا جود را برای پیوستن به سیتی متقاعد کند، ولی ستاره انگلیسی فقط رئال را می‌خواست. او در 12 بازی رسمی برای رئال یازده گل زده و سه پاس گل نیز داده است.

1889881

سرخیو آگوئرو، اسطوره سیتی، در مورد بلینگام به نشریه میرر گفت: «حیف و افسوس که پپ گواردیولا نتوانست بلینگام را متقاعد کند تا او را کنار ارلینگ هالند در منچسترسیتی قرار دهد. تیم‌های بزرگ همیشه برای خرید بازیکنان بزرگ رقابت می‌کنند. سیتی در چندین موقعیت مهم مانند هالند موفق شده از رقبایش پیش بیفتد، ولی گاهی اوقات اوضاع خوب پیش نمی‌رود. به شخصه دوست داشتم جود را در سیتی ببینم.»

1942646

آگوئرو ادامه داد: «جود بلینگام در مسیر تبدیل شدن به یکی از بهترین‌های جهان و حتی کسب توپ طلا در آینده است. وفق پذیری سریع جود با رئال کاملاً چشمگیر بود. حتی به عنوان یک بازیکن جوان، فشار بازی در چنین تیم بزرگی روی او تاثیری نداشت و این قابل ستایش است. حتی می‌توانید کارهای بزرگ او را برای تیم ملی انگلیس نیز ببینید. اگر او این سطح را به طور مداوم حفظ کند، بدون شک می‌تواند در بین بهترین‌های تاریخ قرار بگیرد.»