به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا شنبه در مونتجوئیک و به میزبانی بارسا برگزار خواهد شد. شرایط بارسا به دلیل مصدومان زیادش نسبت به رئال مادرید چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد. یکی از این مصدومان، کاپیتان اول تیم یعنی سرخی روبرتو، است که هفته‌ها دور از میادین خواهد ماند. 

1945222

در جبهه رئال نیز ممکن بود کاپیتان اول تیم (ناچو) ال‌کلاسیکو را از دست بدهد ولی در نهایت اینطور نشد. ناچو به دلیل خطای خشن در بازی برابر خیرونا اخراج شده بود و سپس سه جلسه محروم شد. با فرجام خواهی رئال کمیته استیناف یک جلسه را کاهش داد تا به این ترتیب ناچو بازی حساس برابر بارسا را از دست ندهد.

کاهش محرومیت ناچو در واقع باعث شد ال‌کلاسیکو برای اولین بار در چند دهه اخیر بدون حضور کاپیتان اول دو تیم نماند. در بارسا سرخی نیست ولی ناچو برای رئال حاضر خواهد بود هرچند مشخص نیست که او در ترکیب ثابت به میدان می‌رود یا خیر.

1942034

یک مورد دیگر اینکه در سال‌های اخیر بازیکنانی چون لیونل مسی، سرخیو راموس، سرخیو بوسکتس، ژاوی، کاسیاس، رونالدو، مارسلو، رائول، پویول و پیکه به‌عنوان کاپیتان در ال‌کلاسیکو حاضر بودند که همگی چهره‌هایی سرشناس و درجه یک بودند ولی نمی‌توان به ناچو و سرخی چنین لقبی داد.