به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز شنبه تایید کرد که اسطوره این باشگاه درگذشته است و این خبر را به اشتراک گذاشت که "چارلتون در ساعات اولیه صبح شنبه در آرامش درگذشت." این قهرمان جام جهانی با تیم ملی انگلیس، در 758 بازی برای شیاطین سرخ 249 گل به ثمر رساند و سه قهرمانی لیگ، یک جام اروپا و یک جام حذفی را به دست آورد. مراسم چارلتون در هفته جاری انجام شد و مردم از سراسر جهان فوتبال به سهم او در تاریخ فوتبال ادای احترام کردند.

با این حال، روز یکشنبه گزارش شد که در جریان بازی سیتی در لیگ برتر مقابل برایتون، شعارهای توهین آمیزی از سوی برخی از هواداران منچسترسیتی در اتحاد شنیده شده است.اکنون دو هوادار پس از تحقیقات باشگاه در مورد این شعارها از حضور در تمام بازی های خانگی و خارج از خانه سیتی محروم شده اند.

1945343

در بیانیه ای که برای "گل" ارسال شد، این باشگاه نوشته است: "افراد مورد نظر از حضور در تمام بازی های خانگی یا خارج از خانه محروم شده اند و جزئیات هویتی آنها با پلیس شهر منچستر بزرگ که در حال بررسی این موضوع هستند، به اشتراک گذاشته شده است."

پلیس از اینجا به بعد به این موضوع رسیدگی خواهد کرد و سیتی امیدوار است که این محرومیت ها هر هوادار دیگری را از رفتار مشابه در دربی یکشنبه مقابل یونایتد در اولدترافورد منصرف کند، جایی که به احترام سر بابی قرار است تماشاگران یک دقیقه دست بزنند.