به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم امید که کاملا از دست یحیی گل‌محمدی و تیم پرسپولیس عصبانی و دلخور به نظر می‌رسید، درباره شرایط این تیم در هانگژو عنوان کرد: متاسفانه بزرگترین اتفاق بدی که برای ما در هانگژو افتاد، بازی‌های لیگ قهرمانان بود. ما بازیکنان باکیفیت خوبی داشتیم که سن‌شان هم به مسابقات می‌خورد، اما متاسفانه نمی‌توانستیم از آنها استفاده کنیم. در خصوص تراکتور ما لیستمان را بسته بودیم و بازیکن نمی‌توانستیم بگیریم، در نساجی ۲-۳ بازیکن شرایط سنی خوبی داشتند، سپاهان ۳-۴ بازیکن خوب داشت‌.

او درباره دلیل عدم دعوت از قربانی، حسین‌نژاد، یوسفی، سه بازیکن سپاهان، توضیح داد: آنها بازی‌های آسیایی داشتند.

عنایتی در واکنش به اینکه پرسپولیس و نساجی هم بازی آسیایی داشتند، گفت: این حرف شما خیلی قشنگ بود. ما زمانی که لیست را رد کردیم، آریا برزگر به استقلال رفت؛ یعنی آریا برزگر به عنوان بازیکن نفت مسجدسلیمان و سپس استقلال بود، اما پس از اینکه لیست را رد کردیم نقل و انتقال ایجاد شد و با همدیگر توافق کردند و آریا به نساجی رفت. من با مهدی رحمتی و آقای درودگر صحبت کردم و گفتم چون ما لیست را رد کردیم و امکان جابجایی نداریم، حواس‌تان به این بازیکن باشد. اما در مورد حسین‌نژاد، محمد قربانی و آریا یوسفی ما کامل می‌دانستیم که در هانگژو نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم، چون بازی آسیایی داشتند. کما اینکه ما از پرسپولیس هم قرار نبود بازیکن بیاوریم.

1936691

وی افزود: اگر یادتان باشد مربی بدنساز من، ۱۵-۲۰ روز یاسین سلمانی را در یک کمپ نگه داشته بود و هر روز با او تمرین می‌کرد. اصلا قرار نبود یاسین با پرسپولیس برود. من هیچوقت به بازیکنی مشورت نمی‌دهم که به این تیم برو یا نرو، چون می‌دانم چه عواقبی دارد؛ اما اتفاقاتی افتاد و تماس‌هایی صورت گرفت و من همان‌جا که یاسین داشت تصمیم خودش را می‌گرفت که این اتفاق رخ بدهد، گفتم این بازیکن جزء لیست هانگژوی ماست و کاپیتان تیم ما محسوب می‌شود. من توافق ضمنی را گرفتم.