به گزارش "ورزش سه"، استقلال امروز می‌تواند با کسب پیروزی برابر آلومینیوم، رقابت در صدر جدول را داغ نگه دارد و ضمن کسب سه امتیاز، به روزهای خوب خود در فصل جدید ادامه دهد.

استقلال در شرایطی امروز به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود که آبی پوشان آمار بسیار خوبی در بازی‌های خانگی دارند و می‌خواهند به روند مثبت خود در تقابل هایی که در ورزشگاه آزادی برگزار کرده‌اند، ادامه دهند.

در واقع از نیم فصل دوم لیگ قبل تاکنون و در 10 دیدار خانگی که استقلال در لیگ برتر و برابر حریفان خود برگزار کرده، در 9 مسابقه موفق به کسب پیروزی شده و صنعت نفت تنها تیمی است که توانسته است از آبی پوشان امتیاز بگیرد.

1945605

استقلال در این مدت توانسته است برابر تیم های ملوان، نفت مسجدسلیمان، گل گهر، ذوب آهن، هوادار، تراکتور، ملوان، استقلال خوزستان و هوادار به پیروزی دست پیدا کند و نشان دهد در استادیوم آزادی به حریفان خود باج نمی‌دهد.

استقلال که به دلیل تفاضل گل در رتبه دوم جدول رده‌بندی ایستاده، علاقه‌ای به از دست دادن امتیاز در این مسابقه خانگی ندارد و آبی پوشان امیدوارند ضمن کسب پیروزی، شاهد لغزش رقیب خود یعنی پرسپولیس در دیدار روز یکشنبه برابر ملوان باشند.

1945606