به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از برد روحیه بخش برابر کپنهاگن در لیگ قهرمانان به دربی حساس شهر منچستر و بازی برابر سیتی رسیده است. سیتی صدرنشین است و یونایتد با این تیم هشت امتیاز اختلاف دارد.

1945652

اریک تن‌هاخ، در نشست خبری دربی و در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: «آرون وان بیساکا امروز تمرین کرد و کاسمیرو مسابقه‌ای با زمان دارد و هنوز 100 درصدی نشده است.»

او در مورد دربی گفت: «فکر می‌کنم این مسابقه بسیار بزرگ نه در سطح داخلی که در سطح جهانی است. همه نگاه‌ها به این بازی در سطح جهانی خواهد بود.»

تحقیقات در مورد اتهام نژادپرستی به گارناچو (تشبیه اونانا به گوریل): «تا این لحظه خبری نشده است. البته ما با اتحادیه فوتبال انگلیس صحبت می‌کنیم. می‌توانم آن را تأیید کنم و می‌خواهم تأکید کنم که ما با هم و متحد هستیم. شما این را در پست حمایتی آندره هم دیدید.»

1945653

تن‌هاخ در مورد اعتمادبه‌نفس تیم گفت: «مطمئناً می‌توان دید که به جایی که می‌خواستیم بازگشته‌ایم، اما سیتی حریف سختی است و نمی‌توان به راحتی شکستش داد. آنها راهی برای پیروزی پیدا می‌کنند، ولی ما در مسیر درستی هستیم.»

تن‌هاخ در مورد وضعیت تیمش گفت: «من گفتم که در مسیر درستی هستیم، اما نکات مثبت و همچنین منفی‌ها را می‌بینم. البته مشکل تیم ما باثبات است. ما به طور مداوم در سطحی که می‌توانیم باشیم، ظاهر نشده‌ایم. باید مانند بازی با آرسنال در خارج از خانه و 20 دقیقه اول خارج از خانه با بایرن باشیم. ما باید این کار را به طور ثابت انجام دهیم، اما در پرس کردن، ما کاملا خوب هستیم. ما بیشترین بازپس‌گیری توپ را در میان کل تیم‌های لیگ برتر داریم. دفاع و پرسینگ ما خوب است، ولی در سرعت انتقال توپ باید بهتر عمل کنیم و پیشرفت داشته باشیم.»

1937183

ضعف گلزنی: «همکاری بازیکنان در فاز تهاجمی باید بهتر شود. در هفته‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که مقابل دروازه رقبا خوب کار نکرده‌ایم و شانس‌های خوبی از دست رفتند ولی من به کیفیت مهاجمان ایمان دارم و مطمئنم گل‌های زیادی در ادامه فصل خواهند زد.»

چقدر از سطح سیتی فاصله دارید؟ «در این لحظه آنها 6 امتیاز جلوتر هستند و ما در جدول عقب هستیم. ما می‌دانیم که باید پیشرفت کنیم. باید این فاصله جبران شود.»