به گزارش "ورزش سه"، اوسیمن یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای ناپولی و از دلایل اصلی قهرمانی این تیم در فصل گذشته رقابت‌های سری آ بود که با درخشش خود به کسب این افتخار کمک زیادی کرد. 

درخشش او توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را جلب کرده بود و پاری سن ژرمن حتی مذاکراتی را هم با مدیران ناپولی انجام داد اما قیمت هنگفت تعیین شده برای فروش او باعث شد که این اتفاق رخ ندهد. 

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی خبر داده بودند که باشگاه الهلال عربستان حتی مبلغ 130 میلیون یورو هم برای جذب این بازیکن پیشنهاد کرده بود اما او حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشد و تصمیم گرفت همچنان به حضورش در ایتالیا ادامه دهد. 

1944966

حالا این ستاره نیجریه‌ای اظهارات جالبی را در این باره در گفتگو با امیلیانو ویویانو و ماریو بالوتلی مطرح کرده است: «اگر پیشنهادهایی مشابه از لیگ فوتبال آمریکا و لیگ عربستان داشته باشیم، قطعا راهی آمریکا خواهم شد. 

فوتبال عربستان در تلاش است تا بتواند پیشرفت کند و این اتفاق خوبی است. یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال (کریستیانو رونالدو) به این لیگ رفت و به خاطر تاثیرگذاری او بود که آنها توانستند بازیکنان بزرگ و با استعداد زیاد دیگری را هم به خدمت بگیرند. از نظر من عملکرد آنها عالی بوده است اما انتخاب من ام ال اس است.»