به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد یکشنبه شب در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه اولدترافورد روبروی منچسترسیتی قرار بگیرد. 

دو تیم در حال حاضر شش امتیاز با یکدیگر اختلاف دارند و کسب سه امتیاز این بازی برای هر دو بسیار مهم و حیاتی است. سیتیزن‌ها قصد دارند با پیروزی در این دیدار همچنان مدعی صدرنشینی بمانند و یونایتد هم می‌خواهد به روند خوب چند هفته اخیر ادامه دهد و جایگاهش را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد. 

طعنه‌های بازیکنان و حتی اعضای کادر فنی و سرمربیان دو تیم پیش از این بازی همیشه رایج و معمول بوده و اتفاق تازه‌ای نیست و حالا پلیستری هم به این جمع پیوسته و اظهارات جالبی را پیش از دیدار حساس برابر سیتی مطرح کرده است. 

1945768

این وینگر در گفتگو با Carve Deportiva در این باره اظهار داشت:« در منچستر همه چیز فقط حول محور منچستریونایتد است. شما هیچ پیراهن یا پرچمی از سیتی نمی‌بینید. گاهی با نامزدم بیرون می‌رویم و می‌گویم بیای سعی کنیم یک نفر را پیدا کنیم اما تا به حال موفق نشدیم آنها را ببینیم.»

هواداران یونایتد بسیار نگران این دیدار و رویارویی با همشهری‌ای هستند که در چند سال اخیر بارها آنها را آزار داده اما عملکرد و نتایج خوب این تیم در چند هفته اخیر باعث شده که امید بیشتری داشته باشند.