به گزارش "ورزش سه"، ناپولی روز دوشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ ایتالیا به مصاف رم رفت و در نهایت به تساوی 1-1 رضایت داد. 
ناپولی پس از مدت‌ها در کورس قهرمانی کسب اولین اسکودتو پس از فصل 90-1989 قرار داشت اما حالا شکست برابر فیورنتینا و تساوی برابر رم کار این تیم برای رقابت با اینتر و میلان در صدر جدول را بسیار دشوار کرده است. 
این تیم در حال حاضر با چهار امتیاز اختلاف نسبت به میلان صدرنشین در رده سوم جدول پس از اینتر قرار گرفته و این در حالی است که تنها پنج بازی تا پایان لیگ فرصت باقی مانده است. 

 


اینسینیه پس از پایان فصل جاری از ناپولی جدا خواهد شد و پیش از این سابقه چهار نایب قهرمانی با این باشگاه را در کارنامه دارد. به نظر می‌رسد که او بسیار امیدوار بود که در آخرین فصل حضورش در این تیم بتواند بالاخره جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 
او موفق شد تک گل تیمش را در دیدار برابر رم از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و پس از این که تیم رم 10 نفره شد، بسیاری باور داشتند که پیروزی ناپولی در این بازی تضمینی است. 
با این حال شاگردان ژوزه مورینیو در وقت تلف شده موفق شدند که گل تساوی را به ثمر برسانند تا ناپولی از کسب سه امتیاز این بازی بازمانده و از کورس قهرمانی هم عقب بماند. 
همین موضوع ناراحتی شدید اینسینیه را به همراه داشت که پس از بازی اشک‌هایش جاری شده و حاضران در ورزشگاه را تحت تاثیر قرار داد.