به گزارش "ورزش سه"، مهاجم بلندقامت استقلالی‌ها در نقل و انتقالات تابستانی یکی از گزینه‌های قرار گرفتن در لیست مازاد جواد نکونام بود؛ او حتی تا آستانه فسخ قرارداد خود نیز رفت و با باشگاه هم بر سر نحوه جدایی به توافق رسید اما در لحظات آخر نظر نکونام درباره او تغییر کرد.

آرمان رمضانی بعد از آنکه ماندنش در استقلال قطعی شد، همه کار کرد تا بتواند نظر جواد نکونام را جلب کند. در شرایطی که استقلال در خط حمله تغییراتی داشت، آرمان در ماه‌های گذشته برای تثبیت جایگاهش در استقلال از هیچ تلاشی دریغ نکرد و حالا کار به جایی رسیده که او مهاجم مورد اعتماد نکونام است.

1945695

نتیجه اعتماد نکونام به رمضانی در بازی با آلومینیوم به گلزنی او و کسب سه امتیاز منجر شد؛ آرمان بعد از گلزنی به آلومینیوم با خوشحالی تمام به سمت نکونام رفت تا ضمن تشکر از اعتماد او همراه با سرمربی استقلال خوشحالی کند.

1945892

اتفاق ویژه برای رمضانی در مسابقه با آلومینیوم اراک به حضور مادر و برخی دیگر از اعضای خانواده او در استادیوم برمی‌گشت. مادر آرمان در جایگاه بانوان ورزشگاه آزادی نشست و تماشاگر گلزنی فرزندش شد تا یک شب بیاد ماندنی برای این ستاره گلزن استقلال رقم بخورد.