پیچیدگی‌هایی در مسیر انتقال رایان خرافنبرخ از آژاکس به بایرن مونیخ ایجاد شده است

ماجرای انتقال رایان خرافنبرخ به بایرن مونیخ کش‌دار شده است؛ هنوز باواریایی‌ها نتوانسته‌اند بر سر مبلغ نهایی با آژاکس به توافق برسند.

طرفداری | رایان خرافنبرخ، هافبک 19 ساله هلندی گزینه‌ی اصلی بایرن مونیخ برای عمق دادن به خط هافبکش است؛ با توجه به احتمال بالای جدایی روکا و زابیتسر از بایرن مونیخ، جذب خرافنبرخ اولویت بالایی برای مدیریت بایرن دارد. با این حال، مشکلاتی در مسیر این انتقال ایجاد شده است. به گزارش تلگراف هلند، پیشنهاد رسمی بایرن مونیخ برای خرید رایان خرافنبرخ از آژاکس، مبلغ 17 میلیون یورو به‌علاوه حداکثر 6 میلیون یورو پاداش است. پیش‌تر گفته می‌شد بایرن مونیخ برای جذب این هافبک بااستعداد هلندی، رقم 15 میلیون یورو به علاوه‌ 10 میلیون یورو پاداش را در نظر گرفته است. مدیران آژاکس برای فروش استعداد جوان خود، مجموعا 30 میلیون یورو می‌خواهند. 

بایرن مونیخ تمایلی برای پرداخت رقم 30 میلیون یورو به آژاکس ندارد و آن‌ها نمی‌خواهند رقم پیشنهادی خود را افزایش دهند. این موضوع باعث ناراحتی خرافنبرخ شده چرا که او فقط انتقال به بایرن را می‌خواهد. اگر آژاکس پیشنهاد نهایی بایرن مونیخ را رد کند، خرافنبرخ سال آینده می‌تواند به‌صورت رایگان از این تیم جدا شود چرا که او تا سال 2023 با باشگاهش قرارداد دارد. با وجود این چانه‌زنی‌ها و پیچیدگی‌ها در مسیر انتقال، بازیکن و مدیربرنامه‌اش یعنی مینو رایولا امیدوارند آژاکس و بایرن مونیخ در نهایت به توافق برسند.