به گزارش "ورزش سه"، شگفتی بزرگ در فهرست ژاوی هرناندز برای دیدار مقابل رئال مادرید، ژول کنده بود. روبرت لواندوفسکی و رافینیا از قبل مشخص بود که به این بازی می‌رسند ولی در آخرین لحظه ژول کنده نیز به آنها ملحق شد. به این ترتیب سرمربی بارسا در نهایت سه بازیکن مصدوم خود را در آخرین روز بازیابی کرد. 

1946056

حقیقت این است که ریکاوری مدافع میانی فرانسوی همه را غافلگیر کرده، زیرا نباید فراموش کنیم که او در 9 اکتبر (19 روز پیش) رباط داخلی زانوی چپش رگ به رگ شد و پیش‌بینی اولیه یک ماه دوری او بود.

در عمل حضور او برای ال‌کلاسیکو کاملاً منتفی شده بود، اما این خود بازیکن بود که دیروز در تمرین حاضر شد تا تست بدهد. موردی که باعث تعجب همه، از جمله ژاوی شد و او در کنفرانس مطبوعاتی کاملا از این قضیه بهت زده به نظر می‌رسید. ژاوی گفت که کنده قرار بود پنج هفته دور از میادین بماند ولی پس از سه هفته به تمرینات برگشته و شاید به بازی نیز برسد.

1894126

حال باید دید آیا هیچکدام از مصدومانی که به ال‌کلاسیکو رسیدند، شانس واقعی برای ورود به یازده تای اصلی را دارند یا خیر. فعلا لواندوفسکی بیشترین شانس را در میان آنها دارد، هرچند گفته می‌شود ژاوی قصد دارد از لوا در نیمه دوم استفاده کند.