گویا لایپزیش پس از دست دادن سه مهره کلیدی خود در فصل گذشته و پیوستن آن‌ها به بایرن مونیخ، گویا دیگر قصد فروش هیچ بازیکنانش به رقیب خود در بوندسلیگا را ندارند

فصل گذشته بایرن مونیخ در یک هت‌تریک نقل و انتقالاتی موفق شد یولیان ناگلزمان، مارسل زابیتسر و دایو اوپامکانو را به خدمت بگیرد. حال باواریایی‌ها برای فصل آتی نیز دو هدف دیگر از لایپزیش را زیر نظر دارند.

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، بایرن مونیخ به دنبال جذب کنراد لایمر هافبک لایپزیش است. با این حال تا‌کنون هیچ صحبتی بین این دو صورت نگرفته اما این بازیکن اتریشی مدت‌هاست که در رادار بایرن مونیخ قرار دارد. ناگلزمان از طرفداران پر و پا قرص لایمر در بایرن به حساب می‌آید. قرارداد این بازیکن در سال 2023 به پایان خواهد رسید و بعید است که است که تمدیدی صورت بگیرد.

اما لایپزیش حاضر نیست هیچ‌یک از بازیکنان کلیدی خود را در تابستان به بایرن بفروشد. در صورت لزوم آن‌ها حتی حاضرند لایمر به صورت آزاد باشگاه‌شان را ترک کند زیرا در این پنجره تابستانی در هر حال بیش از 15 تا 20 میلیون از فروش او به دست نمی‌آورند. این مورد شامل حال کریستوفر انکونکو از دیگر بازیکنان لایپزیش که بایرن به او علاقه دارد نیز می‌شود. بایرن در صورت خروج لواندوفسکی یا گنابری به جذب این بازیکن علاقه‌مند است.