به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان بعد از 250 دقیقه بار دیگر در لیگ برتر موفق به گلزنی شد و توانسته‌اند یک نیمه را از حریف برنده شوند.

استقلال خوزستان که فصل گذشته تلاش زیادی داشت تا به حسرت اهوازی‌های برای بازگشت دوباره تیم قهرمان لیگ برتر به سطح اول فوتبال پایان دهد، بالاخره موفق به انجام این ماموریت با سیروس پورموسوی شد و بعد از شمس آذر دومین سهمیه صعود را به نام خود کرد.

آنها اما شروعی ناامیدکننده تا اینجای فصل داشته‌اند و بعد از توقف خانگی در جدال اول برابر شمس آذر با نتیجه یک – یک، شکست‌های متولی آنها را به قعر جدول فرستاده است. دریافت گل ثانیه‌های پایانی یکی از طلسم‌های عجیب این فصل شاگردان پورموسوی بوده تا آنها از رسیدن به نتیجه دلخواه ناکام بمانند. اکنون اما در دیدار برابر نفت آبادان این تیم در وقت اضافه نیمه اول موفق شده به گل دست یافته و از حریف خود در دربی جنوب پیش بیفتد.

استقلال خوزستان که تا پیش از این جدال تنها دو گل به ثمر رسانده بود، در این بازی طلسم گلزنی مهاجمانش نیز شکسته شد و جواد آقایی‌پور مهاجم شمالی آبی‌ها که فصل گذشته نیز گل‌های حساسی برای این تیم به ثمر رسانده بود، با ضربه دیدنی و فنی‌اش قفل دروازه حریف را شکست.

باید دید استقلال خوزستان اینبار و بعد از اینکه اولین بار در طول فصل جدید از رقیب خود پیش افتاده است، قادر خواهد بود از گلش محافظت کرده و اولین برد فصل جدید را جشن بگیرد یا خیر.