به گزارش "ورزش سه"، شاید بتوان مویزه کین را به خاطر عصبانی شدن و خروج زودهنگام در بازی حساس مقابل ورونا بخشید. این مهاجم تا اینجای فصل نتوانسته گلزنی کند و در بازی امشب دو مرتبه خوشحال شد که بالاخره به این طلسم پایان داده است. اما خوش اقبال نبود.

گل اول او به این دلیل مردود شد که پای دوشان ولاهوویچ مزاحم بود. او در موقعیت آفساید حضور داشت و به همین دلیل گل کین هم پس از برخورد توپ به پای ولاهوویچ مردود شد.

از خوشحالی زیاد، او رقصی را که با هم تیمی‌هایش یعنی تیموتی وه‌آ و وستون مک کنی آماده کرده بود، به نمایش گذاشت. مانند نیمه اول، در نیمه دوم همین اتفاق برای او تکرار شد.

1946482

این بار پس از بررسی نمایشگر کنار زمین داور به خاطر خطای او روی مارکو داوید فاراونی، گلش را مردود اعلام کرد. لحظاتی بعد، کین که به‌طور قابل‌توجهی عصبانی بود، توپ را با عصبانیت پس از یک ضربه ایستگاهی به بیرون پرتاب کرد و یک کارت زرد دریافت کرد.

با دیدن این واکنش، مکس آلگری احساس خطر کرد و سریعا دست بکار شد. بنابراین فدریکو کیه‌زا را جایگزین او کرد. کین عصبانی بود، مکرراً از سرمربی خود می‌پرسید:"چرا؟ واقعا چرا؟"

در همین حین بازیکن ایتالیایی به سمت رختکن رفت و حاضر نشد با آلگری پس از تعویض خوش‌و‌بش کند. به نظر می‌رسد این تصمیم برای بازیکن خاطی عواقب انضباطی داشته باشد.