به گزارش "ورزش سه"، پیکان در یک دیدار خانگی برابر مس رفسنجان با یک گل مغلوب شد. محمد ناصری سنگربان خودروسازان در پایان این بازی و در جمع خبرنگاران گفت: بازی پایاپایی بود و دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. ما در شرایط بدی قرار داریم که واقعا سخت است. امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم از این شرایط خارج شویم و با کسب یک پیروزی، در وضعیت خوبی قرار بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کند پیکان چوب جوانگرایی خود را نمی‌خورد، گفت: نه ما بازیکنان باتجربه خوبی داریم ولی شرایط برای پیکان هنوز خوب نچرخیده است. ان‌شاءالله که هفته آینده شرایط بهتر شود و نتایج خوبی کسب کنیم.

1946374

ناصری درخصوص اینکه پیکان در هفته‌های ابتدایی به نسبت بهتر کار می‌کرد و اکنون روند تیم کاهشی شده است، می‌گوید: طبیعی است زمانیکه چند بازی را واگذار می‌کنید، تیم دچار حاشیه می‌شود و افت می‌کند و وضعیت سخت می‌شود. امیدوارم تمام بازیکنان دست به دست هم بدهند و بتوانیم از این شرایط خارج شویم. هفته بعد بازی حساسی داریم و تلاش می‌کنیم از این بازی سربلند بیرون بیاییم.

سنگربان پیکان در پایان و درخصوص اینکه چرا روی صحنه گل زودتر از دروازه خارج نشد، پاسخ داد: من احساس کردم آفساید بود و تمام مدافعان ما نیز به هوای آفساید ایستادند. باید کارشناسان داوری در این خصوص نظر بدهند. هنوز صحنه را حتی در رختکن چک نکرده‌ام و نمی‌دانم آفساید بود یا نه.