به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران علی‌رغم اینکه در چهار دیدار اخیرش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شکست خورده بود، در نیمه اول دیدار امروز برابر سپاهان نمایش کاملا متفاوت ارائه داد و توانست نمایش پایاپای و خوبی داشته باشد و موقعیت‌های خطرناکی هم خلق کند، اما شاگردان سید مهدی رحمتی در شروع نیمه دوم با گلزنی محمدرضا آزادی پیش افتادند.

محمدرضا آزادی که در دیدار هفته گذشته نساجی مقابل نوبهار نمنگان ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا با یک فرار سریع از میانه زمین و گلزنی در موقعیت تک به تک تیمش را پیش انداخته بود، امروز هم چنین کاری را برابر سپاهان انجام داد و توانست موثر کار کند.

1946708

این مهاجم بلند قامت که در نیمه اول بارها در محاصره مدافعان سپاهان گیر افتاده و نتوانسته بود کار خاصی انجام بدهد، در دقیقه 49 ارسال کوتاه و زیبای محمدرضا آزادی از جناح چپ زمین را بدون مکث و با ضربه بغل پا وارد دروازه سید پیام نیازمند کرد و نساجی را با نتیجه یک بر صفر در این دیدار سخت پیش انداخت.

گلزنی محمدرضا آزادی که دومین گل فصل او در این فصل لیگ برتر بود، کاری کرد تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر غرق در شادی شوند و با شور و هیجان بیشتری تیم خود را تشویق کنند.

1946709
1946710


عکس: مجتبی حمیدیان