به گزارش "ورزش سه"، فردا از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران، مراسم توپ طلا برگزار خواهد شد. اکثر نشریات معتبر جهان، برنده این جایزه را لیونل مسی دانسته‌اند و مدعی شدند که او فردا هشتمین توپ طلای دوران فوتبالش را کسب خواهد کرد.

1947119

مانند رسم هر سال از سرمربیان و بازیکنان شاغل در فوتبال اروپا، نظرات آنان درباره برنده توپ طلا پرسیده می‌شود. چندی پیش خبرنگاران در یک نشست خبری نظر پپ گواردیولا را درباره برنده جایزه امسال پرسیدند. او لیونل مسی را بالاتر از ارلینگ هالند مستحق کسب توپ طلا دانست و گفت: «مسی از همه بهتر بوده است. صادقانه بگویم، هالند هم به ما کمک کرد اما مسی جام جهانی را برد.»

پس از این مصاحبه بسیاری از پپ گواردیولا انتقاد کردند و معتقد بودند که باید از ارلینگ هالند، ستاره تیمش، برای به دست آوردن توپ طلا حمایت می‌کرد.

1947116

حالا و پس از درخشش هالند در بازی برابر منچستر یونایتد و پیروزی سه بر صفر این تیم، دوباره این سوال از پپ پرسیده شد و این بار او پاسخ دیگری داشت.

«من عاشق مسی و هالند هستم. اگر مسی برنده شود، به خاطر‌ بردن جام جهانی عادلانه خواهد بود. اگر هالند هم برنده شود، نسبت به فصلی که با ما داشت باز هم عادلانه خواهد بود. امسال باید دو جایزه بدهند! هر دوی آنها شایسته پیروزی هستند.»

1947118