به گزارش "ورزش سه"، این دو دروازه‌بان مشهور فوتبال ایران مسیرهای متفاوتی را در زندگی حرفه‌ای خود پشت سر گذاشته‌اند: علیرضا حقیقی با حضور در پرسپولیس، انتقال به روسیه، بازی در جام جهانی، حضور در پرتغال و سپس بازگشت به ایران و حالا دوباره در تهران.

اما برای محسن فروزان سکه طور دیگری چرخیده است. حضور ناگهانی به عنوان پدیده دروازه‌بانی در تراکتور، انتقال به استقلال، حضور در تیم ملی، دور جنجالی بعد از استقلال با حضور در تراکتور، پارس جم و... و حالا آرامش در گل گهر.

این دو آن کله پرباد گذشته را دیگر ندارند و گذشت زمان آرام‌شان کرده اما از بلندپروازی و جاه طلبی‌شان کم نکرده؛ بنابراین عجیب نیست اگر از این دو نفر درباره گام‌های بعدی فوتبال‌شان بپرسید به بازنشستگی اشاره نمی‌کنند و اسم تیم‌هایی را می‌آورند که فکر می‌کنند شایسته خداحافظی از فوتبال در آن نقطه هستند: استقلال و پرسپولیس.

دو باشگاهی که هردوی این بازیکنان زمانی متعصبانه به آن علاقه داشته‌اند. اگرچه حالا قفل و کلید دروازه آبی و قرمز در دست گلرهای شایسته دیگری است.

1947138

حقیقی این فصل تیم جدید خود را انتخاب کرد و به هوادار تهران پیوست تا شاگرد محمود فکری بشود. او که این روزها گلر شماره یک این تیم به حساب می‌آید چند هفته سختی را مقابل تیم‌های قدرتمند پشت سر گذاشت.

همتای حقیقی در گل‌گهر که با او نیز رفاقت دارد اما این روزها نیمکت نشین شده و مقابل هوادار فرصت بازی پیدا نکرد و محمدرضا اخباری، دیگر گلر سرشناس این تیم در چارچوب بود.

این دو گلر پس از بازی پرهیاهو و سنگین تیم‌های‌شان که با نتیجه سه بر سه به پایان رسید کنار یکدیگر عکسی به یادگار گرفتند. دو دروازه‌بانی که روزگاری و در مقاطع مختلف دروازه‌بان پرسپولیس و استقلال بودند و حالا روزهای متفاوتی را در دوران فوتبال خود سپری می‌کنند.

رفاقت فروزان و حقیقی به دورانی برمی‌گردد که آنها هر دو با نظر کی‌روش به تیم ملی دعوت می‌شدند و در اردوی ایران با یکدیگر به رقابت می‌پرداختند و در جام ملت‌های ۲۰۱۵ نیز در اسکواد تیم ملی ایران قرار داشتند‌.