با اعلام پپ گواردیولا، کایل واکر هنوز در دسترس نیست و روبن دیاز نیز به زمان نیاز دارد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از تقابل با برایتون در لیگ حاضر شد و در مورد این دیدار، شایعات نقل و انتقالاتی، کورس قهرمانی و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری، پپ گواردیولا در این کنفرانس خبری در مورد ارلینگ هالند و نیاز به خرید یک مهاجم گفت:

پاسخی برای سوالتان ندارم. الان نگرانی های دیگری در سر دارم و نمی توانم به این که در فصل آینده چه اتفاقی در این باشگاه رخ خواهد داد، فکر کنم. ما بدون مهاجم بازی می کنیم. سال هاست که به پنجره های نقل و انتقالاتی فکر نمی کنم، به خصوص وقتی چیزهای خارق العاده ای برای بازی کردن برای آن ها داریم.

پشیمانی از انتخاب ترکیب بازی شنبه مقابل لیورپول؟

نه. تفکرات و عقاید هوادارانم را درک می کنم. این ترکیب را به دلایل بسیاری انتخاب کردم. آن ها آماده بودند. کوین دی بروین آماده نبود، گوندوعان آماده نبود. سوالات پیش آمده را درک می کنم. من در مادرید و در لندن در هتل بودم، با پزشکان و فیزیوتراپ ها صحبت کردم. ما به حرف آن ها گوش کردیم و تصمیماتی گرفتیم. ما اطلاعات زیادی داریم که شما از آن ها بی خبرید. اگر خسته بودیم در نیمه دوم نمی دویدیم. برای بازی های بسیاری، سوالات زیادی از کادر فنی ام در مورد شرایط و حس و حال بازیکنان می پرسم. سپس تصمیم گیری می کنم.

اخبار تیم و مصدومان؟

کایل واکر در دسترس نیست. بقیه بهتر هستند. روبن دیاز دیروز و امروز بسیار خوب تمرین کرد اما هفت هفته دور از میادین بوده است. وقتی ریکاوری می کنید، به تمپو و سرعت مشخصی نیاز دارید. او باهوش است و بدن خود را می شناسد. بسیار خوشحالیم که او برگشته است. ناتان آکه مشارکت خارق العاده ای در تیم دارد. آیمریک لاپورت و جان استونز بازی های زیادی انجام داده اند. در مورد واکر نمی دانم. برای فردا او در دسترس نیست و برای بقیه بازی ها، خواهیم دید.

برایتون؟

برای فهمیدن این که آن ها تیم خوبی هستند، نیازی نبود حتماً مقابل آرسنال و تاتنهام پیروز شوند. آن ها، سبک بازی و نتایجشان را به شدت تحسین می کنم. آزمون بسیار خوبی برای ماست.

بابت کورس قهرمانی هیجان زده ای؟

چالش همان چالش دو هفته اخیر است. شرایط همان است و ما یک امتیاز از رقیب پیش هستیم. هر بازی یک فینال و چالش است و تا پایان خواهیم جنگید.

بهترین چالش هایی که می توانید داشته باشید؟

دوست دارم در نیمه نهایی ها بازی کنم، به نظر می رسد هیچ چیز کافی نیست. من نظر متفاوتی دارم. با رسیدن به مراحل مختلف، می توانیم پیشرفت کنیم. با توجه به شرایط حال حاضر ما و مشکلاتی که در بخش زیادی از فصل داشتیم، همه چیز بسیار رضایت بخش است. تحلیل کرده و چیزی که ما به عنوان یک تیم هستیم را به یاد بیاورید و پیش بروید.

بازی لیورپول و منچستریونایتد را تماشا خواهی کرد؟

به عنوان یک هوادار فوتبال تماشا می کنیم. من در خانه بازی را تماشا می کنم، می خواهم نتیجه را بدانم. دوست دارم منچستریونایتد امتیاز کسب کند اما اگر ما کار خودمان در بازی های بعدی را به درستی انجام ندهیم، هیچ فرقی نخواهد داشت. از هر دو تیم می توانیم چیزهایی یاد بگیریم.

تقابل با رئال مادرید؟

بازی آن ها مقابل سویا را تماشا کردم اما وقت ندارم! اگر یک هفته استراحت داشته باشیم، وقت دارم اما الان فقط برای برایتون وقت دارم. به سوالات در مورد رئال مادرید جواب نمی دهم و الان فقط در مورد برایتون صحبت می کنم.

آکه شما را تحت تاثیر قرار داده است؟

او بسیار قابل اعتماد است و همیشه کارهای خوبی انجام می دهد. در شرایط بد او همیشه کمک می کند و فردی استثنایی است. به عنوان یک بازیکن فوتبال، وقتی این افراد مدتی دقایق و فرصتی که لایقش هستند را کسب نمی کنند و سپس این فرصت را کسب می کنند، او به بقیه فکر می کند و کارش را عالی انجام داده است. او از رفتارها و احساست آگاه است و زندگی اش بهتر است.

لیام دلاپ، به بازگشت به تیم اصلی نزدیک است؟

او با ما تمرین می کند. بازیکنان جوان باید برای کمک به ما قدمی بردارند. او 5 یا 6 ماه مصدوم بود و از ماه پیش برای تیم دوم به صورت مداوم شروع به بازی کرده است. مهم است زیرا او حس بسیار بهتری دارد.