به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر انگلیس روبروی منچسترسیتی قرار گرفت و این بازی را با نتیجه 0-3 به این تیم واگذار کرد. 

شیاطین سرخ در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده بودند و هواداران این تیم امید داشتند که بتوانند با کسب پیروزی در این بازی و برابر رقیب همشهری این روند را ادامه دهند و خودشان را به صدر جدول این رقابت‌ها نزدیک کنند. 

در نهایت این اتفاق رخ نداد و تن‌هاخ معتقد است که دلیل اصلی این اتفاق، عملکرد ضعیف بازیکنان تیمش و اشتباه آنها در اجرای درست و دقیق برنامه بازی‌ای که در نظر داشتند بوده است. 

1947033

این مربی هلندی پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« برنامه بازی ما در نیمه اول بسیار منظم بود و دیدید که بسیار هم موفقیت‌آمیز جواب داد اما ما در نیمه دوم روی گل دوم مرتکب اشتباه بدی شدیم و تصمیم اشتباهی گرفت که باعث شد نتوانیم توپ را به سرعت پس بگیریم. 

آنها کنترل بازی را در دست گرفتند، قدرت بیشتری در خط میانی داشتند، توانستند بازی را عوض کنند و بازیکنان ما باز هم در موقعیت اشتباهی قرار داشتند تا آنها بتوانند گل‌شان را به ثمر برسانند. اما همه چیز روی اشتباه بازیکنان ما شروع شد که برنامه بازی را رعایت نکردیم و در ساختار درستی که داشتیم قرار نگرفتیم.»