به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در غیاب مهدی تاج که برای حضور در مراسم بهرین‌های آسیا راهی قطر شده، در مراسم بدرقه تیم ملی نوجوانان برای دقایقی گفتگو کرد.

او که اولین سخنران مراسم بود، حرف‌هایش را اینطور آغاز کرد: « خیلی خلاصه بگویم براساس وظایف ذاتی فدراسیون به تیم ملی نوجوانان رسیدگی می‌کردیم. این تیم بالغ بر ۳۰۰ روز تمرینات خود را در کمپ تیم ملی و مجموعه های دیگر بدون وقفه دنبال کرد و نتیجه هم این شد به جام جهانی صعود کرد.»

وی افزود: «در کنار این صعود با توجه به سالی که ما هستیم توفیقات بزرگی در فوتبال، فوتبال ساحلی و تیم بانوان به دست آوردیم. تیم بانوان ما در استرالیا نتایج بسیار خوبی داشت. تیم بزرگسالان نیز با حضور قلعه‌نویی و دستیارانش ظرف ۷ ماه ۹ دیدار رسمی و تدارکاتی داشت که منتج به کسب ۲ قهرمانی شد. در ادامه هم مسیر سختی وز مقدماتی جام جهانی و جام ملت ها دارد.»

نبی ادامه داد: «آینده بازیکنان تیم نوجوانان نیز با توجه به ممارست، تلاش و شرایط مناسبی که از لحاظ فنی، اخلاقی و سایر موارد داشته‌اند سبب شده خانواده خود را سربلند کرده و فوتبال ما را هم به موفقیت برسانند. در نشستی هم که با حسین عبدی داشتیم گفت نگران برزیل و انگلیس نیستم زیرا به بازیکنان خودمان اعتقاد دارم. این نشان می‌دهد تیم ما اراده دارد و آماده صعود به مرحله و گام بعدی است.»

نبی در بخش پایانی صحبت هایش گفت:« بخشی از بزرگوارانی که امروز در این مراسم حضور یافته نشان می‌دهد کل دوستان با این تیم همدل و همراه هستند. پشتوانه خوب، قوی و معنوی پشت سر  این تیم است. برنامه ریزی ماجدی منجر به نتیجه شده و عبدی و قلعه‌نویی نیز با هم جلسات مختلفی داشته‌اند. امیدواریم عبدی، دستیاران‌شان و تیم نوجوانان در این سفر و رویداد بزرگ ورزشی موفق باشند.»