به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت ژول‌کنده و در پیش بودن ال‌کلاسیکو باعث شد تا ژاوی به اینیگو مارتینز در بازی برابر بیلبائو از ابتدا میدان بدهد. 

اینیگو در واقع اولین بازیکنی بود که در تابستان با بارسا برای فصل جدید به توافق رسید و با اتمام قراردادش با بیلبائو به عنوان بازیکن آزاد به بارسا پیوست ولی یک مصدومیت قدیمی مانع از این شد تا در هفته های ابتدایی شرایط بازی را داشته باشد.

1943600

اینیگو حالا برگشته و دیگر مصدومیتی ندارد. برابر تیم سابقش بیلبائو نمایش اینیگو درخشان بود و پس از اینکه کنده نتوانست به ال‌کلاسیکو برسد، وارد ترکیب ثابت بارسلونا برای این بازی حساس نیز شد و علی‌رغم اینکه بارسا دو گل از رئال دریافت کرد ولی نمایش مدافع باسکی عالی بود و در یک صحنه اگر بدشانسی نمی آورد، ضربه سرش به جای تیر به تور دروازه رئال می نشست.

1948155

بارسلونا هفته بعد باید در زمین رئال سوسیداد به میدان برود و ژاوی حالا هر چهار مدافع میانی خود را در اختیار دارد. 

کنده دیگر مصدوم نیست و آرائوخو پس از بازی در پست دفاع راست در ال‌کلاسیکو، به جای قبلی خود بر می‌گردد. کریستنسن تا به اینجای فصل 12 بازی برای بارسا انجام داده و در یازده‌تای آنها نیز فیکس بوده است. به این ترتیب کنار گذاشتن این مدافع دانمارکی نیز ساده نخواهد بود. 

اگر جایگاه آرائوخو را تضمین شده بدانیم، ژاوی حالا باید از بین کنده، اینیگو و کریستنسن، یکی را کنار مدافع اروگوئه‌ای قرار دهد که قطعا انتخاب دشواری خواهد بود.