به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان پس از حضور ایگناسیو مارتینز روند فوق‌العاده‌ای طی کرد و با وجود اینکه پیش از آن چهار شکست پیاپی داشت و قعرنشین بود، با ورود مرد اسپانیایی در دو مسابقه پیاپی مقابل هوادار تهران و استقلال خوزستان به برتری دست یافت و توانست از بحران خارج شود و آرامش پیدا کند و در دیدار قبل هم با وجود بدشانسی نمایش خوبی ارائه داد که امتیاز نگرفتند.

مارتینز که شور و حرارت بیشتری نسبت به دو بازی اول در دیدار اخیرشان برابر شمس‌آذر قزوین داشت و در طول 90 دقیقه در کنار زمین نکات لازم را به شاگردان خود عنوان می‌کرد، امیدوار بود حداقل یک امتیاز از سومین حضورش روی نیمکت فولاد بگیرند ولی علی‌رغم نمایش هجومی و به دست آوردن یک پنالتی، به خواسته‌اش نرسید.

1948276

فولاد خوزستان که در حضور ایگناسیو مارتینز 6 امتیاز از 3 بازی به دست آورده و آرامش خاصی پیدا کرده، دو روز دیگر (جمعه) در یک مسابقه بیرون از خانه به مصاف تیم آماده مس رفسنجان خواهد رفت ولی این مرد اسپانیایی و شاگردانش هم سراسر انگیزه هستند تا از این بازی سربلند بیرون بیایند و نتیجه بگیرند.

تیم فولاد در دیدار هفته قبل با هدایت ایگناسیو هم شانس گرفتن امتیاز و ادامه روند درخشانش را پس از دو پیروزی پیاپی داشت ولی بی‌دقتی در زدن ضربات آخر و هدر رفتن یک پنالتی کاری کرد تا تیم او در روزی که نمایش خوبی داشت، صاحب امتیاز نشود.