به گزارش "ورزش سه"، دکلان رایس از نوجوانی و از سال 2016 در همه تیم‌های رده سنی جوانان وستهم بازی کرد و در دوران حرفه‌ای‌اش پیش از پیوستن به آرسنال، باشگاه دیگری به جز وستهم نداشته است. او برای تیم اصلی وستهم 245 بازی انجام داد، به بازوبند کاپیتانی این تیم رسید و موفق به زدن 15 گل هم برای این تیم شد. این بازیکن جولای 2023 از وستهم جدا شد و به آرسنال پیوست. او فصل جدید را هم با آرسنال خوب شروع کرده و در 14 مسابقه 2 گل برای این تیم به ثمر رسانده است. امروز این بازیکن با آرسنال به ورزشگاه تیم سابقش برای شرکت در دور چهارم جام اتحادیه بازگشته است.

1948407

این بازیکن که در ترکیب اصلی قرار نداشت در جریان گرم کردن قبل از شروع بازی در آغوش دیوید مویس، سرمربی سابقش در وستهم دیده شد. همچنین با دیگر همبازی‌های سابقش هم خوش و بش کرد. 

1948406

برخلاف انتظار، تماشاگران وستهم از این ستاره سابق و 100 میلیون یورویی تیمشان در هنگام ورود مجدد به ورزشگاه استقبال و او را تشویق کردند. میکل آرتتا در مورد بازگشت رایس به ورزشگاه وستهم پیش از بازی گفته بود: "این فوق العاده است که او به ورزشگاه سابقش برگردد. این لحظه خاصی برای هر بازیکنی است و امیدوارم تماشاگران هم با او برخورد خوبی داشته باشند."