به گزارش ورزش سه، بعد از مصاحبه روز گذشته رادوشوویچ که سند واریزی باشگاه پرسپولیس را جعلی خوانده بود، این باشگاه جوابیه تندی به گلر سابق کروات خود داد اما رادو هم بیکار ننشست و دوباره از مدیریت پرسپولیس انتقاد کرد.

در عین حال نکته جالب اینجاست که رضا درویش در مصاحبه‌ای اظهار کرد مشکل این دروازه‌بان و بدهی یک میلیون یورویی  بابت شکایت او از مدیران قبلی برایش به ارث رسیده است. درویش با طرح این سوال که «چرا من باید یک میلیون یورو بدهی به این دروازه‌بان را بپردازم؟» به این نکته اشاره داشت که اگر بدهی باشگاه به رادوشوویچ نبود او می‌توانست همین 40 میلیارد را الان به عنوان بخشی از مبالغ آپشن قرارداد بازیکنان و مربیان به اعضای تیمش پرداخت کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه رادوشوویچ تنها به خاطر دیر نشستن 35 هزار یورو در حسابش موضوع را به فیفا اطلاع داده و باعث جریمه 200 هزار دلاری دیگری شده است گفت مدیران قبلی می‌توانستند مشکل این دروازه‌بان را با پرداخت 50 هزار یورو حل کنند.

البته مدیرعامل فعلی باشگاه پرسپولیس هیچ اسمی از مدیران سابق این باشگاه نبرد و انتقاد تندی هم نسبت به آنها مطرح نکرد. در عین حال طی ماه‌های اخیر هرگاه بحث شکایت رادوشوویچ پیش آمده همه نگاه‌ها به سمت محمدحسن انصاری‌فرد می‌رود که با تمدید قرارداد این دروازه ‌بان به نوعی زمینه‌ساز این اتفاق شد.

با این وجود به نظر می‌رسد در قضیه شکایت رادوشوویچ به فیفا و جرایم سختی که حالا گریبان پرسپولیس را گرفته بیشتر از اینکه انصاری‌فرد توضیح بدهد، مجید صدری باید پاسخگو باشد و شفاف‌سازی کند.

1756373

رادوشوویچ حدود دو سال قبل و در تاریخ 17 آبان 1400 ایران را ترک کرد در حالی که تا روز قبل از آن در تمرینات پرسپولیس حضور داشت. در آن مقطع رادوشوویچ کلا 200 هزار یورو از باشگاه پرسپولیس طلب داشت اما از آنجایی که دریافتی‌اش به اندازه بازیکنان دیگر نبود  به ساختمان باشگاه رفت که بعد از دریافت تنها 50 هزار یورو در روز 16 آبان ماه با دریافت گذرنامه‌اش همان شب از ایران رفت و قرارداد خود را یکطرفه فسخ کرد.

در آن مقطع مدیریت باشگاه پرسپولیس را مجید صدری بر عهده داشت و شاید اگر در آن روز می‌توانست این بازیکن را مدیریت کند الان این هزینه گزاف به باشگاه پرسپولیس تحمیل نمی‌شد ضمن اینکه رادوشوویچ در همان جلسه‌اش با صدری که 50 هزار یورو گرفت نیز از برخورد صدری بشدت عصبانی بود.