رئال مادرید 6 هفته مانده به پایان رقابت های لالیگا، تنها 7 امتیاز برای قهرمانی می خواهد.

رئال مادرید تحت هدایت کارلو آنچلوتی، چهارشنبه شب از هفته 33 رقابت های لالیگا میهمان اوساسونا، تیم نهم جدول است.

اطلاعات بازی اوساسونا - رئال مادرید

  • تاریخ برگزاری: چهارشنبه | 31 فروردین 1401 (20 آوریل 2022)
  • زمان برگزاری: ساعت 23:59 به وقت تهران
  • محل برگزاری: ورزشگاه ال سادار (پامپلونا)
  • داور بازی: ریکاردو دی بورگوس

پیش بازی

بعد از کامبک استثنایی مقابل سویا در هفته گذشته، و با توجه به شکست خانگی بارسلونا مقابل کادیز، حالا شاگردان کارلو آنچلوتی با خیالی آسوده از 6 بازی باقی مانده خود فقط 7 امتیاز برای قهرمانی می خواهند.

اوساسونا بار دیگر یک فصل خوب را سپری کرد و حالا در میانه های جدول قرار دارد و جایگاه هشتم نیز برای آنها چندان دور از دسترس نیست و کسب 4 پیروزی در 6 بازی اخیر هم به آنها کمک بزرگی کرده است. بعد از دو پیروزی ارزشمند مقابل ویارئال و لوانته، دو شکست سنگین مقابل بارسلونا و رئال بتیس را تجربه کردند اما با دو پیروزی پیاپی مقابل آلاوز و والنسیا به سراغ رئال مادرید می روند. اگرچه در بازی رفت موفق شدند شاگردان آنچلوتی را بدون گل مساوی متوقف کنند، اما این بار کار سخت تری خواهند داشت.

در مقابل تیم کارلو آنچلوتی با ایجاد اختلاف 15 امتیازی در صدر جدول، تا حدودی خیال خود را از بابت قهرمانی در لالیگا راحت کرده و حالا می توانند با تمرکز بیشتری به سراغ نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی بروند. قهرمانی سی و پنجم رئال مادرید در لالیگا، یک دستاورد تاریخی برای کارلو آنچلوتی خواهد بود و مرد ایتالیایی به این ترتیب می تواند به اولین سرمربی با سابقه قهرمانی در هر پنج لیگ معتبر اروپایی تبدیل شود.

  • ادن هازارد، فرلاند مندی، مارسلو، لوکا یوویچ، کاسمیرو، ماریانو دیاز به دلیل مصدومیت و لوکا مودریچ به دلیل خستگی در این دیدار حضور نخواهند داشت.

ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم

کورتوا؛ کارواخال، میلیتائو، آلابا، لوکاس وازکز؛ کاماوینگا، والورده، کروس؛ رودریگو، بنزما، وینیسیوس (3-3-4)
هررا؛ ویدال، هرناندز، گارسیا، آنخل؛ مونکایولا، برازاناک، تورو، سانچز، آویلا، بودیمیر (2-4-4)

پیش بینی نتیجه بازی از Sportsmole

اوساسونا

3-1

رئال مادرید