به گزارش "ورزش سه"، تاکفوسا کوبو محصول لاماسیا، آکادمی فوتبال بارسلوناست. برادر ژاوی بود که او را در سن هفت سالگی و در یکی از کمپ های بارسا در فوکوکا شناسایی کرد و بارسا سه سال بعد او را در لاماسیا پذیرفت.

1727702

او تا سال 2014 در لاماسیا بود ولی پس از محرز شدن تخلف بارسا توسط فیفا در جذب بازیکنان زیر سن قانونی، کوبو به ژاپن برگشت و قرار شد زمانی که 18 ساله شود، به بارسا برگردد. باشگاه در تماس دائم با کوبو بود و بازی های او در اف سی توکیو را زیر نظر داشت ولی زمان موعود که رسید، کوبو به جای بارسا سر از رئال مادرید در آورد.

1948571

واقعیت این است که ایجنت کوبو از بارسا درخواست دستمزد یک میلیون یورو خالص کرده بود اما بارسلونا تنها حاضر بود 250 هزار یورو بپردازد. ضمن اینکه کوبو قرار بود کار خود را از تیم دوم شروع کند. ستاره ژاپنی تضمین می خواست که از فصل دوم به تیم اول بارسا برسد ولی این تضمین به او داده نشد. 

1948572

سپس ایجنت کوبو مذاکره با رئال را شروع کرد و باشگاه مادریدی همه درخواست ها را پذیرفت. کوبو به رئال رفت و جالب اینکه بدون حتی یک بازی رسمی سال قبل از این باشگاه جدا شد و به سوسیداد رفت.

1948573

در این مدت او برای مایورکا، ختافه، ویارئال و سوسیداد قرضی بازی کرد و در نهایت قراردادش با سوسیداد دائمی شد. رئال هنوز 50 درصد حق فروش او به تیمی دیگر را در اختیار دارد و با پرداخت 60 میلیون یورو نیز می تواند او را برگرداند.