به گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوا، مدافع چلسی، تایید کرد وقتی‌که به دوران بازی خود پایان دهد، تصمیم دارد مربی شود.

سیلوا در 39 سالگی و با توجه به اینکه قراردادش با چلسی در تابستان به پایان می‌رسد، تصور می شود که در آستانه خداحافظی قرار دارد.

ملی پوش برزیلی دوران درخشان و قابل توجهی درصدر فوتبال جهان داشته است. او پس از حضور در برزیل و روسیه، سه فصل را در میلان گذراند، جایی که او یک عنوان قهرمانی سری A را به دست آورد. سیلوا طی 8 سال هم در پاری سن ژرمن، 7 عنوان قهرمانی لیگ فرانسه را به دست آورد.

چلسی این بازیکن باتجربه را در سال 2020 جذب کرد و او همچنان در ترکیب اصلی مائوریسیو پوچتینو به عنوان مهره تاثیرگذار باقی می‌ماند.

1948862

او در کنار رابرت سانچز، دیگر بازیکن چلسی است که در تمامی مسابقات این فصل لیگ برتر بازی کرده است. در حالی که او قصد دارد حداقل برای یک فصل دیگر ادامه دهد، به محض اینکه تصمیم به خداحافظی بگیرد، چشم به قدم مهمی در مربیگری دارد.

او به گاردین گفت: "در زمین من تا حدودی یک مربی هستم، درست است؟ وقتی بازی را از عقب نگاه می‌کنم، موقعیت‌های زیادی را می‌بینم. و سپس به دیگران در مورد شرایط خاص هشدار می‌دهم. با کادر فنی و پوچتینو صحبت می‌کنم تا مرتکب اشتباه نشویم. گاهی اوقات، فقط ما در زمین می‌دانیم که چه چیزی اشتباه است و چه کاری را می‌توان بهتر انجام داد. و همینطور موقعیت‌هایی وجود دارد که افراد خارج از زمین، با ذهنی روشن، خیلی بهتر آن را می‌بینند. این رابطه مهم است."

این ملی پوش برزیلی احتمالاً در دیدار روز دوشنبه چلسی مقابل تاتنهام در لیگ برتر، در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.